pure anger

Fyfartyg vad arg jag är. Tror jag. Eller mest känner jag kanske bara.. jag vet inte. Jo, lite arg är jag nog. Ja, deifnintivt ilska. 

Jag var ute på Väla med mamma tidigare idag för att kika runt bland mellandagsrean. Med min vanliga reatur hittaqde jag ingenting, däremot hittade jag en jacka och ett par jeans som jag tyckte att jag behövde och köpte ändå efter att ha kommit fram till att det nog inte finns någon lag på att man bara får handla på rea dessa dagar. 400 riksdaler för en jacka tyckte jag inte direkt var dyrt ändå, sagt och gjort promenerade jag bort till kassan och blev både en jacka och ett par jeans rikare. Nu ikväll skulle jag leta upp en bild på jackan och satt och klickade runt på H&Ms webshop hittade jag jackan... på rea. För halva priset. HUR surt är inte det!? Överväger att lämna tillbaka jackan och beställa den ifrån internet istället. Om det bara inte vore så jävla jobbigt. Är det min maximala otur när det gäller reor som spökar eller sitter gud helt enkelt där uppe och räcker finger åt mig!? 

Är det värt att skicka efter jackan på interenet istället tycker ni? Jag tycker inte att tvåhundra kronor är någon stor summa, mest känner jag bara att det är fruktansvärt retligt. Och så himla typiskt. Haha, varför är jag inte ens förvånad?


Kommentarer



Kom ihåg mig?



Skriv din kommentar här

Trackback