hästpaus

Hej! Hur mår ni idag?
Jag fick världens chock idag när jag kom hem och insåg att klockan inte ens var fem. Kan inte minnas när jag var hemma så tidigt senast utan planer!? Slängde in mig själv i duschen, plockade bort höet i håret, bytade om och mötte upp två vänner på Väla för att äta och snacka skit. Faktiskt skönt att kunna ägna en hel kväll i andra tankar än på vilken häst som ska ha vilken mat och om alla katterna är inne innan man låser. jag vet, min hjärna har fått lite stryk av alla hästkvällar... haha! 
Passade dessutom på att köpa hårfärg så äntligen försvinner min hemska rödbruna urblekta hårfärg! Undrar hur många hårfärger jag haft genom åren egentligen? Någon som vågar gissa?
 
Annars då? Till min stora chock så har min mail svämmat över och min telefon blivit nerringd efter att vi la upp en annons på att Knallen var till salu. Jag trodde faktiskt inte, att det skulle vara så stort tryck på en häst som Knallen, ett franskt varmblod utan större kvalifikationer och mycket fysiska problem bakom sig. Självklart är det jättekul och jag kämpar på för att sålla ut bland alla intresserade och få till provridningar med de mest intressanta. Tvivlar inte en sekund på att han kommer få ett fantastiskt nytt hem. Fina Knalleman.


Kommentarer



Kom ihåg mig?



Skriv din kommentar här

Trackback