väntans väntan



Jag har tappat räkningen på hur många hästannonser jag läst, hur många samtal som ringts och hur många tips jag fått om häst som borde passa mig. Men sanningen är nog den att jag redan fastnat för en som jag bara känner WOW för. En häst som verkar passa mig som handen i handsken och vara allt som jag letat efter. 
Nackdelen här är... att jag ska provrida den. Jag har alltså inte gjort det än. Hästen jag har blivit totalt förälskad i står x antal mil härifrån och jag vet inte hur många varv tankarna snurrat här... tänk om man nu har gått och känt att "yes, fan så fin häst, helt precis det jag söker" och sedan kommer jag dit, sitter upp, och inser att "nej, det här går inte.". Kan inte någon bara köra ner den till Skåne, ställa hen i min box och bara säga "Här, varsågod, det här blir bra" istället? Hade varit så mycket enklare. 

Hur det går med mitt hästletande tänker jag hålla för mig själv här och ni kommer antagligen inte få någon presentation av mina nya vän förrän hen står där hen ska med mitt namn utanför boxen. Men om ni däremot vet eller hör något som skulle kunna vara intressant så tveka inte att höra av er! 

Kommentarer



Kom ihåg mig?



Skriv din kommentar här

Trackback