andas ut



Angående mitt tidigare inlägg.. Knallen mår fint. Nordvsvensken kan konsten att reta upp stackars Knalleman men förutom ett litet sår på rumpan så verkar han må fint. Blir vila idag, promenad imorgon och sen rids han som vanligt! 

Jag förstår inte er som köper hästar för flera hundra tusen kronor. Hur kan ni inte gå med hjärtat i halsgropen exakt HELA tiden?? Jag hade lindat in hela hästen i bubbelplast och plcokat bort varenda pinne i hagen med mina bara händer.. Jag vet att en häst är en häst och så vidare. Men ingen kan ju sticka under stol med att man faktiskt har lite mer hjärtsnörp om en häst för en halv miljon kronor får ett litet sår efter en vild rusning i hagen än om ens hobbyhäst kommer in lerig efter ännu en busdag i hagen.


Kommentarer



Kom ihåg mig?



Skriv din kommentar här

Trackback